Naast onze activiteiten organiseren we ook enkele mooie reizen voor de leden van de club. Elk jaar staan er vier uitstappen op het programma:
Winterreis – ingericht door Marc Van Wichelen
4-Daagse naar Drenthe – ingericht door Patrick Peeters
Zomerreis – ingericht door Patrick Peeters
Tweedaagse naar Houffalize – ingericht door Patrick Peeters
Deze reizen worden niet door de club zelf georganiseerd, maar wel met veel enthousiasme voor onze leden. Zo krijgt iedereen de kans om samen een fijne tijd te beleven, nieuwe plaatsen te ontdekken en de clubband te versterken.
Meer praktische info en inschrijvingsgegevens worden telkens tijdig gedeeld, zodat wie wil zich kan aansluiten.
Onze wandelclub brengt mensen samen die houden van beweging, natuur en gezelligheid. Met meer dan 600 leden stappen we wekelijks richting gezondheid en verbondenheid. Iedereen wandelt mee op zijn of haar tempo.

